Polskie marki w Niemczech - rusza kampania promująca

Z ostatniej chwili

Przeczytaj również

No related posts were found

Przelicz waluty

Nasze społeczności

My na Pinterest

The crew of ORP on e...
Action anti-smog in...
Can you cut a tree w...
Responsibility for s...
Green production lin...
Natural Energy Fund...
How to increase safe...
Public holidays in D...
Public holidays in A...
Public holidays in G...
More Pins »

Reklama

Polskie marki w Niemczech – rusza kampania promująca
Posted by

Polskie marki w Niemczech – rusza kampania promująca

Rozpoczęła się nowa kampania informacyjno – promocyjna polskiego Ministerstwa Gospodarki, pod hasłem „Made in Poland”. Ma ona na celu zachęcanie niemieckich przedsiębiorstw do współpracy z polskimi firmami. Kampania obejmująca reklamę w prasie, internecie, outdoor, a także działania PR wystartowała 16 września 2013 r. w Niemczech. Równolegle trwać będzie również w Czechach i na Ukrainie. W przyszłym roku obejmie także Rosję i Chiny.

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie wśród zagranicznych przedsiębiorców wizerunku polskich firm. Skupia się ona na ciągle rosnącym potencjale polskiej gospodarki i możliwościach, które otwierają się przed polskimi partnerami.

„Made in Poland” ma pokazać wiedzę i kompetencję, która Polacy niewątpliwie posiadają. Jest sposobem na pochwalenie się produktami, które spokojnie mogą być konkurencją na rynkach międzynarodowych.

Na terenie Niemiec promowane będą polskie specjalności takie jak branża meblarska, kosmetyczna czy jubilerska, usługi ICT/IT, produkcja jachtów czy przemysł biotechnologiczny i farmaceutyczny. Ponadto wśród wyróżnionych dziedzin znalazły się także: turystyka medyczna, budownictwo, a nawet ochrona zabytków.

W ramach kompanii powstanie raport na temat makroekonomicznej sytuacji polskiej gospodarki, jak i szczegółów dotyczących wybranych branż. Będzie on funkcjonował pod tytułem „Polskie firmy i produkty”.

Kampania „Made in Poland”, jest częścią projektu opartego na Programie Operacyjnym Innowacyjnej Gospodarki, który sponsoruje Unia Europejska.

W realizację kampanii w Niemczech zaangażowana jest placówka zagraniczna polskiego Ministerstwa Gospodarki – Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Berlinie oraz Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa. Ich wsparcie pozwoli na szerokie dotarcie z przekazem bezpośrednio do przedstawicieli biznesu i inwestorów, którzy mogliby być zainteresowani współpracą z polskimi przedsiębiorcami.

Głównymi twórcami koncepcji i realizacji projektu są: dom mediowy Arena, Headlines Porter Novelli, a także agencja kreatywna What.

Dodatkowe informacje:
F&H Porter Novelli
Natalia Gotlib-Sladek
+49 (89) 12175-163
E-Mail: N.Gotlib-Sladek@fundh.de

Fot: sxc.hu

3 0 3192 25 listopada, 2013 Ciekawostki, Kultura i sztuka, News, Polityka, Turystyka Listopad 25, 2013

Dodaj komentarz

Reklama

Pogoda

My na Twitterze

Reklama

Nasi fani na Facebooku

Reklama

Witamy wszystkich!

Portal powstał, by wspomóc oraz ułatwić poruszanie się w niemieckich realiach. Gdy przybyliśmy do Niemiec napotkaliśmy wiele przeszkód i trudności związanych z życiem codziennym na obcym terenie. Postanowiliśmy stworzyć miejsce, w którym wszyscy mogą zapoznać się z egzystencją w kraju pełnym możliwości jakim są Niemcy. Jest to miejsce, gdzie możecie podzielić się z innymi własnymi doświadczeniami, jak i informacjami, które będą pomocne dla mieszkańców Niemiec. Wiadomości te mogą być również pomocne dla osób mających zamiar odwiedzić jak i osiedlić się w Niemczech. Postaramy się informować na bieżąco o zmianach zachodzących w tym atrakcyjnym kraju. Będziemy szukać nowych możliwości rozwoju naszego wspólnego portalu. Zbieranie informacji, wskazówek oraz innych elementów życia w jednym miejscu pozwoli i ułatwi byt w nowym państwie. Współpracujemy już z wieloma osobami, w tym z Damianem Golcem i Michałem Majewskim autorami zdjęć znajdujących się na stronach portalu.

Zapraszamy wszystkich do współpracy.

Dziękujemy.
zespół Polacy w Niemczech

Wszelkie prawa zastrzeżone. Prawa do powielania, używania i publikacji zawartości strony internetowej http://www.WirtualneNiemcy.pl lub jej części podlegają przepisom ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994 r. ( Dz. U. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.). Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli.