INFOPOINT Polen na targach Cosmetic Business w Monachium
Niemiecki rynek kosmetyczny jest największym w Europie, a fachowe targi Cosmetic Business są jedyną imprezą targową w tym kraju skupiającą dostawców do tej gałęzi przemysłu oraz producentów finalnych kosmetyków sprzedających produkty i usługi tych pierwszych pod własną marką.
Zlecanie produkcji jest alternatywą dla dobrze znanych lokalnych lub międzynarodowych marek ze względu na znaczne oszczędności w kosztach produkcji. Oferty wystawców tej imprezy to produkcja private label, produkcja kontraktowa, maszyny i urządzenia dla przemysłu kosmetycznego i kontrola jakości.
Tegoroczna edycja skupiła 393 wystawców z 24 krajów na powierzchni 11 tys. m2.
W br. WPHI Berlin po raz kolejny obecny był ze stoiskiem informacyjnym INFO POINT POLAND. Dodatkowo indywidualne stoiska miało 9 polskich firm.
Generalnie wystawcy w Monachium zaprezentowali:
1) surowce (substancje aktywne, ekstrakty roślinne, olejki eteryczne, aromaty, substancje zapachowe, barwniki i pigmenty, filtry UV, oleje, tłuszcze, woski, emulgatory i środki konserwujące),
2) opakowania (opakowania do wszystkich rodzajów kosmetyków, zamknięcia, dozowniki, aplikatory pakowanie usługowe),
3) maszyny pakujące, etykietujące, oznaczanie opakowań,
4) stojaki reklamowe, displaye i ekspozytory.
Atmosfera targów sprzyjała nawiązywaniu nowych kontaktów kooperacyjnych, prowadzeniu rozmów handlowych i podpisywaniu kontraktów.
W drugim dniu targów w jednym z paneli konferencyjnych referat na temat certyfikacji produktów kosmetycznych na świecie wygłosił polski panelista dr Antoni Gwardys.
Lista polskich firm:
– Aniflex Sp. J Głowacka i Wspólnicy; http://www.aniflex.pl/en/
Producent samoprzylepnych etykiet i taśm termotransferowych, termicznych, etykiet foliowych, tabliczek znamionowych itp.
Relacja firmy z targów:
http://www.aniflex.pl/en/news/48-relacja-z-targow-cosmetic-business-w-monachium
Źródło: berlin.trade.gov.pl
Fot: berlin.trade.gov.pl